Orvost Keresek logo

Orvost
keresek

Ki gyógyít meg?
Tiéd a választás, miénk a választék!

Noé Egészségcentrum

Noé Egészségcentrum


30/385-2525

info@noepraxis.hu

http://noe-egeszsegkozpont.hu/

6721 Szeged, Bárka u. 1.


Miért épp Noé? 

Ennek több oka van.

Az egyik egy szójáték. Aki már járt nálunk, tudja, hogy Szeged egyik belvárosi, mégis nyugodt körzetében, a Szent György tér mellett nyíló Bárka utcában kapott helyet a magán egészségcentrum.

De Noé bárkája számunkra sokkal több, mint egyszerű szójáték.

Amikor egészségközpontunknak nevet kerestünk, nem csak azért neveztük el Noénak, mert a Bárka utcában található.

Orvosaink elkötelezettek, szakmájuk kiválóságai, akik szakmai tudásuk mellett empátiával is rendelkeznek, pácienseikről értő figyelemmel, megértéssel gondoskodnak.

Ha Ön a Noé Egészségközpontot választja, akkor egy olyan intézményre bízza magát, ahol a maximális figyelem, az emberség, a páciensekre fordított idő mind-mind számítanak, ahol választ kaphat kérdéseire, megoszthatja velünk gondolatait, aggodalmait, ahol biztonságban érzi magát.

Kényelmes, családias, otthonos rendelőt alakítottunk ki, hogy Ön mindenkor jól érezze nálunk magát, még akkor is, ha gondok gyötrik és aggódik.

Szakorvosainkat úgy válogattuk össze, hogy – mint Noé bárkáján – lehetőleg minden szakterületről biztosítunk Önnek orvost. Mivel filozófiánk a páciensek igényeinek messzemenő kiszolgálása, a kapcsolódó, helyben el nem végezhető vizsgálatok megszervezésében is teljes mértékben segítjük Önt.

Egészségünk nagy kincs, így mindannyiunk közös érdeke, hogy a nehéz időkben is jól kormányozzuk hajónkat, és mindent megtegyünk annak érdekében, hogy Ön minden egyes alkalommal elégedetten távozzon tőlünk.

Mert a jól elvégzett feladat, a gondoskodás és törődés öröme az, amely szakorvosainkat hivatásuk során elkíséri, és az Ön elégedettsége minden alkalommal megerősít bennünket abban, hogy jól tesszük a dolgunkat.

 

A rendelési idő szakterülettől függően változik. Igyekszünk alkalmazkodni az Ön szabadidejéhez, igényeihez. Előfordulhat, hogy az oldalon feltüntetett rendelési időtől vannak eltérések, illetve sürgős esetekben is érdemes telefonos munkatársunkhoz fordulnia, hogy segíteni tudjunk, mikor és hol találja meg orvosunkat.

A pácienseket alapvetően a telefonos előjegyzésnek megfelelő beosztással fogadjuk. Előfordul azonban, hogy akár az orvosnak, akár a bejelentkezett betegnek valami váratlan esemény jön közbe. A sürgősségi eseteket is nyilván előre kell vennünk. Igyekszünk minél kevesebb ideig megvárakoztatni Önt, az esetek többségében az előjegyzés szerinti időpontban fog sorra kerülni.

Ha várnia is kell, igyekszünk kényelméről gondoskodni. Kényelmes, hangulatos várótermünkben számos magazint olvashat. Ivóvíz automata, a kisgyerekek számára játéksarok teszi kellemesebbé azokat a perceket, amíg sorra kerül.

 

 

 

 

 

 

1. A kötelező lista

Amikor orvoshoz készülünk, érdemes magunkkal vinni a

  • személyigazolványunkat
  • lakcímkártyánkat
  • TAJ kártyánkat
  • korábbi orvosi dokumentációt (zárójelentést, ambuláns lapot)
  • krónikus betegségben különböző naplóinkat (vérnyomásnaplót, fájdalomnaplót, rohamnaplót, mozgásnaplót)
  • gyógyszerlistát (a gyógyszer nevét, kiszerelését (hány milligrammot szed) és naponta hányszor szedi)

 

TIPP: Jó megoldás, ha levágjuk a gyógyszerdoboz oldalán a feliratot és melléírjuk a napi adagot. Megkérhetjük számítógépet kezelő családtagunkat, hogy készítsen táblázatot a gyógyszereiből.
A listát minden adandó alkalommal érdemes frissíteni!

2. Háziorvos tájékoztatása

Családorvosunk ismer bennünket a legjobban, az ő kezében futnak össze a különböző eredményeink, az összesített egészségi állapotunk szerint küld szakorvoshoz, vesz táppénzre bennünket, vagy hosszabbítja meg a jogosítványunkat.

TIPP: Ezért minden egyes alkalommal vigyük vissza a zárójelentést illetve az ambuláns lapot, amelyből a háziorvos az aktuális gyógyszerlistánkat összeállítja, frissíti. Ugyanis vannak háziorvosok, akik már a beutalón szerepeltetik páciensük gyógyszerlistáját.

3. Hogy megértessük magunkat

Menjünk felkészülten az orvosunkhoz. Főleg, ha először találkozunk egy adott (szak)orvossal.

TIPP: A jó kommunikáció érdekében vigyünk magunkkal szemüveget, fogsort, hallókészüléket szükség szerint.

4. Minden információ fontos!

Ne érjen felkészületlenül bennünket az a kérdés hogy milyen betegségek fordultak elő korábban életünkben, milyen betegségek fordultak elő a családban. Amennyiben több betegségünk van, vigyük magunkkal a korábbi ambuláns lapokat, zárójelentéseket, lehetőleg időrendi sorrendben és nagyobb mennyiség esetén lefűzve, kihajtogatva. Mindezzel értékes időt spórolunk meg, melyet az adott egészségügyi problémára lehet fordítani, ahelyett, hogy a papírok rendezgetésére pazarolnánk el.

Tipp: Sokan abba a hibába esnek, hogy panaszaiknak csak egy részét mondják el az orvosnak, azzal a felkiáltással, hogy „azt hittem, nem ide tartozik”. Szervezetünk összefüggő egészként működik, így egy látszólag független panasz említése is segíthet az orvosnak a helyes diagnózis felállításában. Ezért inkább többet mondjon, mint kevesebbet.

5. Kérdezzünk!

Az orvosi konzultáció ideje behatárolt idejű, a páciens gyakran zavarban van, röpködnek az idegen hangzású szavak. Nem valószínű, hogy lenne orvos, aki elutasítaná, ha udvariasan megkérik, hogy foglalja össze még egyszer, hogy milyen egészségügyi problémával állnak szemben, mire kell vigyáznia illetve figyelnie.

TIPP: Ha már többször járt úgy, hogy a rendelőn kívül jutottak csak eszébe azok a kérdések, amiket meg szeretett volna kérdezni orvosától, legközelebb készüljön egy papírra felírt kérdéslistával.

6. Az időtényező

Ha időpontot kap, érkezzen inkább 5-10 perccel korábban. Gyakran adminisztratív lépésekkel kezdődik egy-egy orvos-beteg találkozás. Készüljön fel az időbeli csúszásokra. Gyakran akkor keletkezik, ha egy adott beteg váratlan problémákkal jelentkezik, ami több időt igényel. Emiatt ne bosszankodjon. Ha Önnek lesz ilyen jellegű problémája, akkor remélhetőleg a többi páciens is tudomásul veszi azt, hogy több időbe telik a vizitje orvosánál.
Ha nem időpontra, hanem érkezési sorrendben történik a rendelőbe szólítás, mindig kérdezze meg a váróteremben, hogy ki jött Ön előtt. Ha a rendelő ajtaján az áll, hogy a vizsgálat nem érkezési sorrendben történik, azt érdemes tudomásul venni.

TIPP: A várakozás időtartamára vigyen magával újságot, olvasnivalót esetleg használja az időt arra, hogy összeszedje kérdéseit, amit az orvosnak szeretne feltenni. A várakozás ideje alatt átgondolhatja heti teendőit, elhalasztott telefonhívásokat bonyolíthat.
Ha gyermekkel megy orvoshoz, akkor is gondoskodjon a megfelelő italról, ételről és szórakozni valóról gyermeke számára.
Ha sürgősséggel kell gyermekével orvoshoz menni és nem tudott a várakozásra felkészülni, akkor megfelelő időtöltés lehet a gyermek korától függően a kő-papír-olló játék, a szólánc, különböző kitalálósdi.

 

Noé Egészségcentrum orvosai

Dr. Bella Zsolt

Noé Egészségcentrum

Dr. Boros Tímea

Noé Egészségcentrum

Dr. Csipak Klára

Noé Egészségcentrum

Dr. Deim Beáta

foglalkozás egészségügyi szakorvos

Noé Egészségcentrum

Dr. Dongó Ágnes

Noé Egészségcentrum

Dr. Elekes Attila

Noé Egészségcentrum

Dr. Fabula János

Noé Egészségcentrum

Dr. Fekete Zoltán

Noé Egészségcentrum

Dr. Gábor Katalin

Noé Egészségcentrum

Dr. Gárdián Gabriella

Noé Egészségcentrum

Dr. Judák Rita

Noé Egészségcentrum

Dr. Kapornai Krisztina

Noé Egészségcentrum

Dr. Katona Erzsébet

Noé Egészségcentrum

Dr. Kiss Szőke Anna

Noé Egészségcentrum

Dr. Kovács Ildikó

Noé Egészségcentrum

Dr. Kovács Zsuzsanna

Noé Egészségcentrum

Dr. Kovács László

Noé Egészségcentrum

Dr. Kui Róbert

Noé Egészségcentrum

Dr. Majoros Valéria

Noé Egészségcentrum

Dr. Makai Attila

Noé Egészségcentrum

Dr. Pálföldi Regina

Noé Egészségcentrum

Dr. Rajda Cecília

Noé Egészségcentrum

Dr. Simonka Zsolt

Noé Egészségcentrum

Dr. Sisák Krisztián

Noé Egészségcentrum

Dr. Szabó Éva

Noé Egészségcentrum

Dr. Szakács László

Noé Egészségcentrum

Népszerű orvosok

Dr. Békési Gábor PhD.

belgyógyász, endokrinológus

Dr. Bérczy Judit

belgyógyász, endokrinológus

Dr. Garaczi Edina PhD.

allergológus és klinikai immunológus, bőrgyógyász

Dr. Koppány Viktória

belgyógyász, endokrinológus, klinikai farmakológus

Dr. Lőrincz Ildikó

endokrinológus, szülész-nőgyógyász

Dr. Polyák Annamária

belgyógyász, diabetológus, endokrinológus

Budai Endokrinközpont

A Budai Endokrinközpont a belső elválasztású mirigyek (endokrin szervek) betegségeinek diagnosztizálására, kezelésére, megelőzésére alapított magán-orvosi központ a város szívében, Budán a Széna tér közvetlen szomszédságában. Endokrinológus  szakértőink neves szakorvosok, a szakma legelismertebb tagjai.  

Vállalati-egészség Központ

Küldetésünknek tekintjük, hogy a mindennapokban segítsük a munkavállalók egészségének megőrzését, ezzel támogassuk a vállalat, vállalkozás prosperitását, működését. A vállalati-egészség elsődleges alapfeladata a foglalkozás-egészségügyi szolgáltatás nyújtása cégek részére. A foglalkozás-egészségügyi szolgáltatás célja, hogy segítse és támogassa a cégeket munkavállalóik egészségének megőrzése, a hatékony munkavégzés biztosítása területén.

Életmód Orvosi Központ

Az életmód orvoslás a bizonyítékokon alapuló orvostudomány egyik legújabb területe, ami - a betegségek alap kiváltó okait megcélozva - átfogó életmódváltást (köztük táplálkozás, fizikai aktivitás, stressz-menedzsment, szociális támogatás és környezeti hatások befolyásolása) használ a krónikus betegségek gyógyításában, megelőzésében, progresszió lassításában